Emma Berglund

Torsdag

Publicerad 2014-08-14 22:44:42 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund,

A mobilepic is better than nothing, from yesterdays dinner with some nice people!

Hallå på er! Ledsen över gårdagens bloggning men vill verkligen ta till vara på dom sista dagarna av det här sommarlovet. "Dom sista dagarna av det här sommarlovet", usch vad hemskt det låter! Är mindre än en vecka kvar till jag börjar nu, dock ser vårat schema så OTROLIGT UNDERBART ut så jag hoppas att det förblir så! Iallafall, ni får en mobilbild sålänge så får jag helt enkelt dela med mig av dom senaste dagarnas bilder imorgon när jag piggnat på mig lite. Har iallafall varit ute hos Sofia och kom hem för några timmar sen, men vi hörs imorgon helt enkelt! Kram på er :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-15 13:58:20

Mysig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela