Emma Berglund

Sun

Publicerad 2014-07-31 20:15:17 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

 
Gud vilken skön dag jag har haft idag! Gick upp vid elva tiden imorse, pappa och jag har varit ensamma hemma halva dagen så vi hade film/serie maraton. Sjukt skönt att bara slappa i soffan, har inte blivit mycket av det i sommar då vi haft både valpar och en heldel jobb för mig. När mamma och Frida kom hem gick jag ner med dom till sjön en sväng och badade lite.
 
Tillbaka hemma igen blev det en liten powernap och sen middag på det, så lugnt och så behövligt! Får dock bjuda på lite arkivbilder nu då jag håller på att ladda över alla bilder och videor från mobilen in i min externa hårddisk. 3800 bilder fyller upp ganska så mycket av iphoneminnet om man säger så! 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela