Emma Berglund

Memories

Publicerad 2014-05-30 11:38:38 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

 
Godmorgon på er! Jag ska alldeles strax åka ner till bryggan och åka ut till Sofia, hon är hemma på ön i helgen och det var verkligen himla längesen jag var där och sov över. Så jag kommer spendera min fredag/lördag där ute, mysigt mysigt!
 
Jag bodde ju ute på den ön ända tills jag var 12, då flyttade vi till ön vi bor på nu. Så det är alltid lika mysigt att åka ut dit, älskar stället :) Får alltid lika mycket barndomsminnen och flashbacks när man går runt där, våra hus låg cirka 50 meter ifrån varandra så vi bodde ju i princip hos varandra. Finns verkligen hundratals kojor vi har byggt där, ett flertal berg vi brukade klättra i (oavsett hur brant det var) och extremt många träd vi klättrade på.. Så otroligt många minnen när man tänker efter! 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela