Emma Berglund

Svar på fem snabba

Publicerad 2013-07-30 11:36:23 i Emma Berglund, Frågor och svar,

Hund/katt
Kaffe/te
Blond/brunett
Godis/Glass
Chips/popcorn
1. Hur gammal är du? 
- Jag är 17 år gammal, född 11 maj 1996 :)
2. Hur gammal känner du dig? 
- Whaat? Hahaha, lika gammal som jag är antar jag men känner jag för att vara barnslig någon dag. Då är jag det ;)
3. Vad har du gjort i dag? 
- Har inte hunnit med så mycket utan fick bli en promenad med vovvarna nu på morgonen.
4. Vilken film såg du senast? 
- Kommer inte ihåg vad den hette, men handlade typ om några killar som jobbade som kockar och serverade mat på ett mentalsjukhus. När strömmen gick så kom alla pasienter ut och börjar hugga isär och äta varandra typ, skit äcklig!
5. Vem ringde du senast? 
- Mami!
 
 
Är du besatt av någonting? 
- Min telefon kanske ;)
Är du rädd för blod? 
- Nej det skulla jag väl inte påstå.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? 
- Mjukt och varmt typ, haha sitter i soffan!
Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?
- Nej det kan jag verkligen inte!  
Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? 
- Nepp, då hade jag ju kunnat svara på den ;)
Vem är din bästavän? 
- Sofia är min bästavän :)
Vad är det finaste du någonsin fått höra? 
- Oj, jag vet inte riktigt faktiskt..
Vem pratar du med när du är ledsen? 
- Min familj, Sofia och Julia är nog dom allra bästa att prata med när man är ledsen.
Hur får man bra självförtroende? 
- Ser på sig själv på samma sätt som du vill att resten av världen ska se på dig!
Förhållande/Singel 
Aftonbladet/Expressen 
Aldrig mera få älska någon/Aldrig mera bli älskad 
Mobil/Dator 
 
Har du ask.fm? Isåfall vad heter du? :D
- Nej det har jag inte!
Är du lättskrämd? 
- Haha, tror jag att dom flesta skulle påstå ja.
När släpps musikvideon? 
- Eftersom att vädret i veckan har varit sugit så har vi inte spelat in det sista, men nästa vecka kommer den vara klar.
Hur ska man vara för att du ska bli vän med en? Assåw, hur tycker du att folk ska vara? 
- Inte på något speciellt sätt, gillar folk som är sig själva och är glada av sig!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela