Emma Berglund

Produkter jag använder

Publicerad 2013-05-31 09:48:00 i Bloggar och hemsidor, Emma Berglund, Shopping,

 
Får en heldel frågor om vad jag använder för smink och hur jag sminkar mig. Till grundsminket, dvs foundation, puder och sånt så använder jag märket Fit Me Maybelline. Himla bra smink som finns till dom flestas hudfärger, det sitter ofta kvar under hela dagen. Går att köpa på lite alla möjlia affärer, Kicks, Åhlens, Lindex, Cubus, H&M m.m Ögonskuggorna nedanför är mina favoriter, dom kommer från H&M, har bloggat om dom tidigare och då var det en heldel av er läsare som faktiskt också var riktigt nöjda med dom. Bra tecken? 
När det kommer till hudvårdsprodukter så kör jag på det vanliga - proactive.
 
Mitt allra bästa tips när det kommer till hårvård, är faktiskt att införskaffa sig Moroccanoil. Min har tagit slut nu men sjukt vilken bra produkt! Ni kan köpa den på blandannat Bangerhead.se, det är alltså ett skydd för håret när man fönar, plattar eller lockar det. Sen är det ett himla bra torrschampoo bredvid som jag fick av min lillasyster i födelsdagspresent - luktar Cocos!
 
Mina nuvarande favoriter dofter för tillfället, Hollister Crescent Bay, Victorias Secret Prue Seduction. Luktar super gott!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela