Emma Berglund

Dag med mamma och hundarna!

Publicerad 2013-03-31 21:46:22 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

Lilla Bris!
 
Heej på er! Ligger hemma i sängen nu efter en långdag ute på isen, åkte ju ut tillsammans med mamma till ön vi bodde på förut för att fira mormors man som fyllde år. Han hade ingen aning om att vi skulle dyka upp så det var lite kuligt, vi tog en promenad från och till bryggan också. Mötte dock min morbror som skjutsade oss en bit på skotern också, jätte mysigt. Tre av hundarna var med också så dom är dötrötta nu, dom har sprungit hur mycket som helst. Perfekt motion liksom ;) Dock lyckades våran ena hund, Abbey, ramla genom isen på ena insjön. Det var ju i viken liksom, men eftersom att det var en insjö (dom är bottenlösa, botten är bara lera vilket gör att man inte kan få fäste med fötterna) så blev det riktigt djupt. Och det är inte världens enklaste grej att dra sig upp när kanten upp till land bara är gegga. Så jag fick hoppa över till land och dra upp henne, lite små läskigt men hon var lika glad för det! Har varit ganska trött idag och haft väldigt ont i revbenen så var såpass trött när jag kom hem att jag gick och la mig några timmar. Jätte skönt!
 
En liten fråga bara, jag har inte direkt funderat över hur bildkvalitén förändras när man lägger över dom till blogg.se men nu när jag använder bredare inlägg dvs bredare bilder så ser man verkligen hur dålig upplösningen blir.. Tycker ni att jag ska förminska den eller nåt? Några tips? Kramar

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela