Emma Berglund

Träningskläder

Publicerad 2014-01-31 16:58:00 i Bloggar och hemsidor, Emma Berglund, Mode, Shopping,

Gym inspiration
 
 
Jag och Sofia har ju pratat om att skaffa gymkort ett bra tag nu, men känns inte som att det var någon idé att börja köra direkt nu i Januari (tillsammans med resten av Sverige typ) så vi har dragit lite på det. Men förhoppningsvis blir det nu i veckorna som vi ska börja träna, och min rehabträning börjar, ser verkligen fram emot det efter att ha varit sjuk och inte fått träna på tre år (jag har varit sjuk i ca 6 år men innan det tränade jag trots att jag rekommenderades att inte göra det). Dock har jag aldrig tränat på gym, eftersom att jag bor på en ö har det alltid funnits andra alternativ. Dra till fotbollsplanen, gå ut och springa m.m
 
Men nu när jag ändå spenderar nästan alla dagar i stan kan jag ju lika gärna passa på att träna när jag ändå är i närheten av ett gym ;) Därför slängde jag ihop ett litet collage med lite träningskläder som jag tycker är snygga, min stil liksom! Vill ni veta vad grejerna kommer ifrån är det bara att klicka på klädesplaggen :)
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela