Emma Berglund

My day

Publicerad 2013-01-31 21:22:40 i Emma Berglund, Fotografier,

Saknar sommaren så enorm mycket <3
 
Tjoo kära bloggläsare, ingen bra uppdatering idag inte men jag har mina skäl faktiskt. Åkte inte till skolan förän tolv/halv ett så var ett x antal timmar sen. Kändes ganska så onögigt att jag ens åkte dit sen med tanke på att dom inte tog någon närvaro alls. Nehmen jag mådde verkligen inte bra imorse så behövde verkligen sova ut, ni vill ju att jag ska dela med mig med info om mina revben och det och i natt har jag haft så ont att jag sovit i cirka två timmar. Och det gick verkligen inte att bara skita i det och dra iväg till skolan faktiskt.
 
Som tur var träffade jag på min gamla lärare på bussen, saknar verkligen henne! Sån underbart rolig människa, haha! Efter skolan åkte jag en snabbis till forum och fick med mig en ny mascara hem, behövdes verkligen. Träffade världens bästa Johanna på bussen hem också, vi har inte setts på ett bra tag så vi hade en massa att prata om. Efter det åkte jag hem och har ätit middag med pappa och Frida, festade till det lite med semla som efterrätt också. Kramar

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela