Emma Berglund

Light

Publicerad 2013-11-27 10:04:46 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

Foto: Ronja J // Canon EOS 600D
 
Godmorgon på er, spenderade gårdagen tillsammans med Sofia. Himla mysigt! Var ju så sjukt kallt igår så jag insåg att jag kanske har gått runt i mina låga converse lite väl länge nu, är ju ändå snart december? Så köpte mig ett par varmare skor, visar er i ett annat inlägg. Så efter skolan sprang vi runt i lite skobutiker och letade efter ett par bra skor. Tur att jag fick med mig ett par hem, höll ju på att frysa ihjäl!
 
Nu har jag iallafall fotografisk bild så har precis varit ute och fotat lite motljusbilder med Ronja och Nicole. Tycker dom blev ganska häftiga faktiskt! Hoppas ni får en grym onsdag, kramar!
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela