Emma Berglund

It´s friday pepz!

Publicerad 2012-11-30 13:34:54 i Emma Berglund,

 
Tjoo! Sitter i skolan nu och har samhällskunskap, vi ska tydligen göra något tråkigt enskilt arbete med olika länders politik typ.. Så tar en liten paus åt att blogga istället. Började tidigt idag så gick upp hur tidigt som helst för att hinna till skolan i tid, tror ni inte att bussen är försenad och att chauffören kryper fram hela vägen..? Så missade två av bussarna som jag byter till för att komma till skolan och var väl sisodär 15-20 minuter sen men min lärare sa att det var lugnt och att hon förväntade sig det med tanke på vädret. Så tack typ. 
 
Sen dess har jag suttit på digitalt skapande och ätit lunch och nu ska vi skriva ihop den där texten jag berättade om nyss. Men slutar vid tre tiden och då är det dags för heeelg, himla skönt alltså!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela