Emma Berglund

Sjukhuset idag..

Publicerad 2013-02-28 22:20:34 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

 
Sitter i soffan nu och väntar på att Rasmus har duschat klart, han följde med mig och mamma till sjukhuset idag så klockan ringde klockan fem imorse så är väl lagom trött nu. Ska sova några timmar innan klockan ringer igen så ska vi in till stan igen och kika på bio, slänger upp lite inlägg om det imorgon! 
 
Gick iallafall bra på sjukhuset med ett hittat fel på revbenen, det är ett av revbenen som består av hälften brosk vilket gör att jag kan böja det ovanligt lätt plus att jag antagligen har väldigt känsliga muskelfästen men ingen allvarlig sjukdom som behöver opereras eller liknande. Tur det! Kommer få träffa en sjukgymnast och få tips, efter det kommer jag försöka börja träna på egen hand. Kommer även eventuellt gå vidare med att jag är så snurrig och svimmar lätt, men det får bli en massa tester på vårdcentralen och en helt ny utredning angående det. Men det känns iallafall jättebra att dom inte hittade något alldeles för stort fel.
 

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela