Emma Berglund

Yesterday´s breakfast

Publicerad 2013-10-31 21:54:40 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier, Mat,

Min och Rasmus mys frukost igår, hur gott ser inte det där ut liksom? ;) 
 
Har iallafall precis kollat klart på en av Halloween filmerna, dom om han mördaren Michael Myers. Ganska äckliga faktiskt men gillar dom här klassiska skräckfilmerna väldigt mycket! Jag tänkte faktiskt inte vara uppe så mycket längre idag tror jag, känns som att jag skulle behöva sova strax. Drömde en grymt äcklig mardröm inatt och kunde knappt somna om efter det.. Usch..
 
Känner mig lite halvhungrig så tänkte att min och Rasmus awsoma frukost passade perfekt till det här inlägget, vi åt en massa gott i tisdags/onsdags så var tvungen att föreviga de på bild. Så mysigt ju!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela