Emma Berglund

Emma Larsson Berglund

Publicerad 2012-03-01 20:32:41 i Emma Berglund,



Hej och välkommna till min nya blogg här på emmaberglunds.se! Mitt namn är då Emma Larsson Berglund och jag är en 16 årig tjej som lever mitt liv på en ö i Stockholms skärgård. Jag bor i en villa tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster och en del djur. Förtillfället har vi fem hundar och tre katter. Jag har precis gått ut nian och satsar på inriktning samhälle-media till hösten.

Jag har ett stort intresse till musik, film, skådespel och modellande och har vid ett flertal tillfällen både ställt upp som modell och medverkat i en del filmer/serier. Förhoppningsvis så kommer även lite musik att dyka upp här på bloggen inom en snar framtid.

Som jag nämde tidigare så har jag även en heldel hundar, alla är av rasen Border Collie. För er som inte vet det så är det vallhundar. Min mamma tävlar i vallning och under sommrarna så brukar vi åka runt i Sverige och tävla. Så räkna med en del hund inlägg också ;)

På fritiden, ja vad gör jag då? Det är helt enkelt det som ni kommer få läsa om här i bloggen.

Välkomna till mitt liv!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela