Emma Berglund

Our first day!

Publicerad 2014-08-09 09:33:47 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier, Resor och äventyr,

 
Såhär såg våran första dag i London ut, blev en himla massa shopping runtom Picadilly. Jag gick lös på Primark och fick kämpa med min enorma kasse hela dagen, hehe. Tiden bara flög iväg i den enorma affären som verkligen var proppfull med folk, rätt vad det var hade vi redan spenderat två timmar där. Varför har vi inte Primark i Sverige för? Vi bodde även bara en bit ifrån en himla vacker kyrka, som ni kan se på dom översta bilderna. Grym dag verkligen men OJ vad trötta vi var när vi under kvällen kom hem till hotellet igen :)

Kommentarer

Postat av: Julia Müller-Sandvik

Publicerad 2014-08-09 11:02:57

sv: Okej, hoppas du har det bra :)

Postat av: Ellen

Publicerad 2014-08-09 11:55:23

Så kul ni verkar ha det :D

Postat av: Linn

Publicerad 2014-08-11 15:42:49

Vilket område/hotell bodde ni på? Vi håller på att titta på Londonresor, så tips mottages tacksamt om du har några! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2014-08-19 11:42:15

Åh när var du i London? Jag var där för bara ett par veckor sen (7-10 augusti). Vi var också inne på Primark men gick ut nästan direkt just för att det var så sjukt mycket folk. Kände att det bara blev jobbigt... Men jag hittade en söt bolero för 6 pund ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela