Emma Berglund

My last days

Publicerad 2014-08-15 13:58:03 i Dagbok/Vardag, Emma Berglund, Fotografier,

 
Här är några bilder från mina senaste dagar. Som sagt så åkte jag ut till Sofia i tisdags och stannade till igår. Bjuder på lite bilder från våran tripp till ett badställe där vi ansträngde oss för att ta lite fina bilder (och ja, det är meningen att våra armar ska forma ett hjärta. Bra det gick va?) och lite mysiga sommarbilder från onsdag kvällen.
 
Direkt när jag kom ut i tisdags så åkte vi en tur med fyrhjulingen för att leta lite svamp, precis som förra gången fick vi precis tillräckligt mycket för en varsin svampmacka. Haha! Förutom det såg vi en läskig skräckfilm, åt god middag och hade det bara allmänt bra. I onsdags tog vi oss till stranden där vi tog några av bilderna ovan. Vi måste ha tagit 34924923489230 bilder men bara några få av dom är visningsbara, haha! På kvällen åkte vi till en kobbe och åt middag med lite trevligt folk. Sofia och jag fick självklart för oss att vi skulle ro dit, och alla vet ju hur det brukar bli.. Som vanligt började det regna och åska under dom minutrarna vi försökte ta oss dit.. Haha! Grillat blev det och när solen hade gått ner satt jag, Sofia, hennes föräldrar och Oscar kvar och kollade på havsblixtrarna. Riktigt häftigt verkligen! Åkte hem runt elva tiden tror jag och Sofia och jag tog sen fyrhjulingen och åkte hem till Oscar. Där satt vi ute på altanen och spelade gitarr och sen blev det skräckfilmen "Silent hill". Fyfan vad äcklig den var! Vi var hemma igen vid 4 tiden och gick och la oss på direkten. Under gårdagen var vi helt slut och spenderade större dagen i soffan, blev en massa youtube tittande på roliga videos och sen på kvällen var det dags för mig att åka hem. Vad har ni hittat på under dom senaste dagarna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela