Emma Berglund

Inspiration till skolstarten!

Publicerad 2014-08-17 15:07:00 i Bloggar och hemsidor, Emma Berglund, Mode,

Skolstart inspiration!
Imorgon börjar dom flesta nya ettorna gymnasiet, iallafall här i Stockholm. Eftersom att jag har fått förfrågningar om lite skolstart-inspiration i klädväg fixade jag ihop det här collaget. Det är viktigt att ni tar på er kläder ni trivs i, men om ni helt enkelt vill ha lite tips kan ni kika på collaget. Väldigt enkla, snygga outfits som jag mer än gärna hade dragit på mig :)

Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2014-08-17 17:17:08

jättefint alltihop :)

Postat av: Sanna Widman

Publicerad 2014-08-18 09:57:56

Härlig inspo :) <3 fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela